bg

aten fasya

Wednesday, August 17, 2011

pabila nset berkamera ku pegang !

cuba nengok tajuknye . nampak sangat cam tak penah jumpa nset yang ada kamera . jangan taktahu kite ni pakai nset murah je . duet tak da nak beli yang mahal . eceh ! poyo . .


semalam pabila tetiba rasa kebosanan yang teramat dan pabila terjumpa nset adek adek kite yang terserlah ada kamera , tunggu pa lagi . takkan nak nengok je . peluang tu . lagipon lama dah tak berposing . gambar baru pon takada . takbole jadi la .


setelah mempercantikkan diri di depan cermin . almaklumlah nak bergambar mestila nak nampak cantik .
akhirnya . tadaaaa .











sila jangan muntah ! gambar aku . ikut suka la aku nak pakai macamna pon . berposing macamnapon . ade aku kacau kau ? tak kan ? ade aku kesah ? ?

allooo . tak kesah pon nak kutuk aku . bangga lagi ade sebab kau jeles kan ? huhu

eh ! pesal kite marah pulak ? huhu . byebyebye !

2 comments:

  1. mcm ne nk buat tudung mcm ni..boleh tunjuk tutorial x?

    ReplyDelete