bg

aten fasya

Wednesday, November 9, 2011

raya haji punya style !

salam aidiladha sume ! maseh dapat duet raya ? hikhik . raya kali ni kite pakai dress yang kite menang contest tu . thankyou sume yang vote . takpayah nak beli baju raya . save duet . alhamdulillah

melaram sakan la raya nie . selalunya raya haji pakai baju raya yang lepas je . cantik sangat baju tu . selesa je pakai . memang saiz kite . so , takpayah nak pikir nak potong potong ke . 

tiba tiba dapat idea masa nk pakai pashmina nak lilit lilit ikut suke je . sume hentam aje . tapi alhamdulillah menjadi jugak . lilit sana lilit sini taraaaaaaaa . tengok je lah . asalkan tutup rambut udah . style ape pon kite taktahu yer . selesa bagi kite cukup . lantakla orang nak kata pa pon . ade aku kesah ? aku pnya selendang , aku punya duet , aku punya muka , aku punya style laaaaaa

layan je la gambar ni . sila muntah kalau tak suka

<3



tediaa . dress menang contest






udah le kot . kang takcihat pulak orang yang baca belog kite . dadaaa

1 comment: