bg

aten fasya

Sunday, January 15, 2012

DRESS HOT + CUTE + STYLE !

Assalamualaikum kakak , adik , mak cik , mak su dan dot dot dot . .


setelah sekian lamanya tak update bloggg , lama ke ? dengan ini , saya sekali lagi ingin memberitahu kalian kalian bahawasanya saya kini  COMELL ! haha . sila muntah .


takla , saya sekarang menjual DRESS yang sangat cantik bila dipakai oleh si cantik . yang kureng cantik macam saya pon bila gayakan lagi bertambah cantik dari yang cantik .  ye ke ? ye lah . . .


NATURACTOR FOUNDATION n LOOSE POWDER tu saya still jual jugak . untuk DRESS yang saya jual dijamin kualitinya dan harga yang paling best kalau nak dibandingkan dengan harga di BUTIK luar . CONFIRM ! bukan MURAH CEKET yer , RM20++ murahnya jika dibandingkan dengan harga kat luar . .


so , tunggu apa lagi . jum la SHOPPING sama saya .


sume STYLE yang terbaru yer . yang BERTUDUNG n TAK BERTUDUNG : dua dua bole pakai . senang digayakan dan harga berpatutan . .


nie MAXIDRESS , cantik kan ? harga kat luar rm90++



ni BLOUSE paling HOT sekarang ! bole pakai dengan seluar atau skirt


HOODIE STYLE ! trend sekarang . yang bertudung bole pakai dengan INNER COVER NECK


SKIRT A-SHAPE ! cantik kan ?


LONGSLEEVES . comell dipakai


BLOUSE agak labuh . sesuai jugak untuk preggy women


yang ni SHIRT yang cute




sekarang PROMOSI BUY 3 GET FREE POSTAGE ! jimat rm15-rm20

postage rm7/rm10 yer . kenapa postage mahal ?

ok , postage mahal ceket bergantung berat kain tu yer . lagik berat lagik mahal ! sekarang promosi , so jom shopping dengan saya . huhu


nak warna warna laen bole tengok dalam album FESBUK saya yer


SEKIAN :)

No comments:

Post a Comment