bg

aten fasya

Saturday, March 5, 2011

mari mengundi .

sayang2 .jum la vote untuk saya . sudah mahu kalah ni . xada orang yang nak suruh vote dah ! hari tu masuk contest kryolan sekarang ayunar . hari tu dah paksa orang vote untuk kryolan tapi sekarang sudah malu gila nak suruh orang vote untuk ayunar pulak .

dah la nak kena wat muka tebal . hmmmm . malu kot ! ada kawan kawan tapi jarang on9. tarikh tutup untuk vote dilanjutkan sampai 7 aribulan nie . yang tertinggi sampai 1000 vote .memang dahsyat la . aku baru 60. terpaksa terima kenyataan aku akan kalah . 

tapi xbole la nak putus asa sebab pihak penganjur pun akan memilih yang terbaek dari yang terbaek sebagai pemenang .yang xbest sangat2 bila aku suruh orang vote untuk aku , dah bagi arahan macan mana nak vote tapi diorang masih xpaham . dah bagi tahu satu persatu pun xpham lagi . suruh klik dalam kotak kecil nombor 16 tapi diorang tetap LIKE PIC .

adoyaiii . sakit hati jugak la kan ! kalau like pic undian xkira pon . dah bagi tahu berkali kali pon diorang still xpaham lagi . sedih taw ! tapi kalau korang rasa aku layak sila la vote aku . aku letak pic ok.



layak ke ? huhu

nak tahu cara vote ? mula mula buka link nie
then nampak kotak kecil di sebelah kiri sekali . klik dalam kotak tu nombor 16 .scroll down nmpak butang vote dan tekan . DONE !

sayang2 . paham tak kalau bagi taw arahan macam tu ? ramai yang xpaham taw ! so. biarkan saja . tapi dalam hati sedih ! silalah vote ! sekian . . . . . .



1 comment: