bg

aten fasya

Tuesday, March 22, 2011

nak jadi MUA !


asssalamualaikum . hari nie saya nak gtaw yang saya rasa hari ini saya teringin jadi MUA . bez kan ? bole conteng - conteng muka orang . eh, tahu tak MUA 2 ape ? da orang yang tak tahu taw . kepada yang tak tahu meh cni nak bagi tahu . MUA tu make up artist . ha ! suke .

entah macam mana saya bole minat nak menconteng muka orang nie saya pon tak tahu bila dan xsedar pon . tapi saya memang suka menconteng muka sendiri ! kalau korang nak tahu saya WAJIB pakai eyeliner . yang tu paling penting ! xda eyeliner tak lengkap hidop nie . wah gitu .. malas camne pon memang wajib la tempek kat muka .

semenjak ada fesbuk ni , saya kenal ramai la MUA . diorang pon memang banyak bantu dan selalu ajarkan saya cara nak make up. yang xbeznya diorang ajar melalui inbox je la . nak jumpa memang tak la . diorang selatan saya pulak utara . susah kan ? kawan - kawan fesbuk pown banyak stay kl . teringin sangat nak jumpa diorang . walaupun baru kenal tapi dah macam adik beradik .

setakat nie saya penah la make up untuk akad nikah dan bertunang . time kasih sebab percaya yang saya bole conteng muka diorang macam MUA ! huhu

so , sape2 rasa nak saya conteng muka tu silalah berjumpa saya !   :)




No comments:

Post a Comment