bg

aten fasya

Tuesday, February 22, 2011

gumbira !

wallaweyh ! suke giler kot dapat hadiah ! apatah lagi dapat hadiah dari kawan fb yang xpenah jumpa dan knal pown sebelum nie . memang terbaek ! kenal pon sebab dia cik penjual dan aku pembeli . first time beli kat die plak tu . but i don know why she gave present 4 me ! even she don know me personally !

tapi dah orang kasi hadiah xkan nak tolak kot ! siap suh pilih lagi aku nak yang macamna . baek kan ? die bagi conceler kat aku . walaupon dalam bekas yang kecil tapi sangat bermakna ! lagi pon muka aku xle banyak parut yang perlu disembunyikan . 

korang tengok ek adiahnyer ! memang bez la guna ! bila abang posmen antar je terus aku buka dan siap pakai lagi . xsangka pulak cepat dapat barangnyer . ye lah ! dah aku tak tunngu . kalau tunggu rasa lambat je nak dapat . eh ,tapi memang cepat betol ! baru semalam dia pos tapi pagi tadi aku dah dapat . ingtkan esok or lusa .


tapi aku dapat kecil je la ! wana hijau . mahal kot ! yang kecil pon rm20+ . kira ok la . hadiah dari kawan fb . bukan sempena ari jadi . tima kaseh sangat kat die . . huhu. k lah . aku nak melaram jap dengan hadiah tadi . bubuye !

No comments:

Post a Comment