bg

aten fasya

Thursday, February 17, 2011

ku menunggumu . .

aku da ar beli somthing yang special ar bagi aku kat tenet ney . gile xsabar nak pakai . bayar udah tapi barangnyer belum sampai . ada sedikit kesilapan yang dibuat oleh cik penjual . tapi xapa , dia akan pos barang aku esok. yahuuuu ! wa manyak suka ! 

sebenarnye aku beli foundation .omg ! aku dah da 3 dah foundation yang belum habis di pakai lagi . bukan tamak tapi aku nak cari d bez foundation di antara yang d bez la .! bukan pa , kulit aku ney ha. tak secantik kulit orang lain . cara nak tutup dengan pakai foundation je .

yang lama pun aku mestilah guna dulu tapi kalo aku pegi jenjalan dekat2 je lew . yang terbaek of course lah guna masa pegi kenduri or kuar ngan hubby . giler xsabar nak pakai . tunggu je barang sampai kt umah . pantang dengar bunyi moto sebab tunggu abg posmen hantar barang . siap termimpi lagi .masalah !!

harap sangat barang sampai minggu depan . xlarat dah nak menunggu . nak pegi kedainye aku xtahu kat mana.dan kalo tahu pun sapanak bawak aku pegi kedainyer . dekat sp kot . susah ar kalo kuar ngan hubby. kalo dia nak beli barang memilih punya ar lama . tapi aku tetap sabar menanti .cuba aku pulak nak memilih barang aku . mmmmampos kna marah ! benci tol !

tapi apa pun aku tetap menunggumu wahai si foundation . . . muahhh

No comments:

Post a Comment