bg

aten fasya

Wednesday, February 16, 2011

persaingan sengit . .

arey tu kite da masuk contest an ? contest MY STYLE oleh ayun ayunar . . wah ! memang hebat hebat belaka kawan kawan yang masuk contest tu . ramai sangat yang masuk . of course lah aku nak menang kan ! tapi ikut naseb jugak . adat lah kalah dan menang . yang penting kite dah usaha .
harap sangat ada orang yang vote untuk aku . ye la, aku nie tak lah se style kawan kawan sumue . gambar yang aku pertaruhkan ialah gambar masa aku gedik2 pegi photoshoot dekat istana anak bukit . itupun xsempat nak bergaya . ye lah mana taknya . bersiap dalam keadaan yang KALUT ! dengan nk make up lagi . mesti lah nak cantik2 kan .apatah lagi nak bergambar.
sebelum aku pertaruhkan gambar tu ,aku dah berangan sebelum tu nak make up dan pakai pakaian yang agak style la bagi aku tapi tak sempat lew . al-maklumlah baju tu sponsor by deela nasir akaadell gabriella .adex aku lew 2 . dia banyak baju. takkan lah aku tengok saja . wajiblah meminjam. adik berdaik kan ? muahaha .
oh ya ! nak tengok tak gambar yang aku pertaruhkan untuk contest tu ? simple aje lah. nei ha . .
jeng . . jeng . .

heee . ok x ? xkisahlah . .



No comments:

Post a Comment