bg

aten fasya

Friday, February 18, 2011

oily . . oily . . oily . .

oily . ouhhh ! i hate it . nak pakai make up pown kna touch up banyak kali . ye la .kulit nie giler berminyak . macam macam produk dah try guna tapi still berminyak gak . sampai bila pakai foundation muka lama lama jadi hitam disebabkan berminyak .

tapi sekarang aku dah jumpa jalan penyelesaian . sangat suka . muka aku dah kureng berminyak . baru je try pakai krim nie .berkesan giler . memang sesuai la untuk kulit aku . tak sengaja pulak 2 beli krim nie masa pegi jenjalan ngan hubby kat alor star mall . nak taw aku pkai krim jnis pa? GARNIER ! baguuusssssssssss . . .

huhu . .  cubalah ! memang bagus produk nie . promote la plak . tapi xsalahkan kalau nak share . orang kata 'sharing is caring' . so . . . . orang yang kata aku cuma tulis je . huhuhu

No comments:

Post a Comment