bg

aten fasya

Monday, February 21, 2011

mini i-city .

ok . ari tu kan my hubby nak bawak aku dan my sis pegi photoshoot kat mini i-city alor star . kebetulan dia ada cmera dan my sis pulak baru balik dari pD cuti raya cina . tunggu apa ag of course la nak pegi coz aku nie kata je dok alor star tapi xpenah pegi pon i-city dan jugak sebenarnya xtahu pon kewujudan mini i-city dialor star . pecaya x ? pic ney dah lama sebenarnya tapi saja nak wat masuk gak kat blog nie . hii

ari tu memang bersiap cantik2 lah . nk photoshoot katakan ! make up memang sakan ar ! tapi make up sendiri jer ! walaupon xberapa nak pandai make up . wajib la kan make up tebal2 . al maklumlah di malam hari dan nama pon nak pegi photoshoot kan . . siap dengan eyelashes lagi u . wajib lah ! aku xda contect lens . xmampu nak beli . !

ok . layan je gambar aku and my sis yang xberapa nak jadi ala ala model . 'bm' sebenarnya . tahu apa 'bm' ?? =  berangan model ! huhu


: )

 ehemm .


with my sis .


nie kipas amoi . ! pnjam jap .
sakit leher aku !


model cilik = darwisya

banyak lagi gambar ari tu , tapi kalau nak tengok bole klik sini  album .
da lagi satu photoshoot dekat istana anak bukit ! tapi next update ok . untuk kali ini , layan gambar ni dulu .
muahhhh .



No comments:

Post a Comment