bg

aten fasya

Saturday, February 19, 2011

penantian berakhir . .

alhamdulillah ! akhirnya penantian aku berakhir apabila abang posmen datang menghantar barang specia aku ! teruja ! yahuuuu . . . ! ! barang yang aku maksudkan ialah foundation yang aku ternanti-nanti . dapat juga aku melaram ye ! dah lama kot tunggu nak pakai .tapi disebabkan sedikit kesalahan yang dibuat oleh cik penjual . xkisahlah asal barang aku dah dapat .

oh ya ! aku sekarang nak cuba foundation baru nie . aku pakai produk kryolan . memang bagus la produk nie . ramai mak andam dan mua yang guna produk nie . agak mahal jugak macam m.a.c . . artis-artis indon sume pakai produk nie lah . patut lew tengok muka diorang cantik cantik .


kryolan nie ada macam macam jenis .pilih je nak yang cmna. tapi aku cuma boleh beli yang biase biase je . yang coverage meletup aku tak mampu lagi la . coming soon .wah ! dalam perancangan nak beli 2 . aku beli kryolan jenis tv paint stick kod 4w . lepas je dapat barang trus cuba pakai . xsabo kot ! nei ha bentuk dia .

kryolan jenis nie kena pakai sekali ngan pink sponge produk kryolan jugak . bez sangat ! juz sapu satu muka lepas 2 amek span ratakan je. mula mula pakai memang putih giler muka . tapi jangan risau sebab cik penjual kata lepas 15 minit foundation nie akan pecah minyak ! suke suke !

No comments:

Post a Comment